top of page

עיצוב בימי קורונה - חנויות עיצוב און ליין - כתבה ראשונה

לפני חודש הוצאתי פוסט בבלוג החודשי בנושא טיפים לעיצוב דירה קטנה (הנה קישור אליו פה) מי היה מאמין שחודש אחרי, נשב כולנו בדירתנו הקטנה ובביתנו בהסגר. אז הקורונה גרמה לי ממש להיאלם דום ולהשתבלל בתוך עצמי עד יעבור זעם. ובינתיים הזעם לא עבר והקורונה עדין פה, והגיע הרגע לכתוב את הפוסט החודשי בבלוג. אז תהיתי מה? ועל מה לכתוב? ולמי בכלל יש כוח עכשיו לקרא משהו שאני כותבת? ואז החלטתי, אני כותבת! כן קורונה, למרות נוכחותך, אני כותבת! אני כותבת בנסיון להעלות לכם, ולא פחות מכך, גם לי, את מפלס מצב הרוח. ולו בקצת. הסגירות הזו, במובנים מסוימים, פשוט משתקת. מצד שני, הישיבה המרובה בין 4 קירות, בשעות שונות של היממה, שבהן אנו לרוב לא בבית, עשויה לגרום לנו לשים לב לפתע לדברים שביום יום חולפים על פנינו ללא התייחסות. פתאום נרגיש שמשהו בחלל הבית דורש התייחסות מחודשת, שינוי, שדרוג. לפעמים זה רק צורך בהכנסת צבע וחיוניות לחלל שבו אנו נמצאים עכשיו יותר מתמיד.

אז אם מדובר ברצון לתכנן מחדש את הדירה הנוכחית/ לפני מעבר לדירה חדשה – זהו הזמן לתכנן לפני שבכלל יוצאים החוצה מהבית. אפשר להכין את כל סקיצות, לוחות השראה (כנסו לקרא על לוח השראה), תכניות שינוי לקירות, העמדת ריהוט, תכניות נגרות, תכניות חשמל ואינסטלציה, פרישות ריצוף וכד'. וכאשר נצא מהסגר נהיה מוכנים לשלב בחירות החומרים והגמרים, הפגישות והקניות.


אם מדובר ברענון קטן או מיני הום סטיילינג, תוכלו לגלות שישנן הרבה מאוד חנויות עיצוב און ליין, פה בארץ, שעובדות בימי הקורונה. ואפשר לעשות הרבה מאוד מהבית.


אז הרי לכם מבחר חפצים שאפשר לרכוש ומקומות (שאני אוהבת מאוד גם בימים רגילים) לרכישות און ליין שעדין פתוחים באון ליין: **לצערי חלק מהמקומות שהיו פתוחים באון ליין נסגרו לאחר מספר שבועות, עם החמרת הכללים בסגר, ולכן הורדתי אותם מהרשימה כדוגמת איקאה, פייפר בלה וג'ינג'ר.

  • דומיין בדים - פה תוכלו לרכוש כריות במגוון צבעים והדפסים. את הכרית הצהובה רכשתי לאחרונה באון ליין.

כריות מיוחדות
  • חנות עיצוב BADIM TLV - תוכלו לרכוש כריות צבעוניות ומיוחדות, ידיות קרמיקה מהממות ואקססוריז. אתם יכולים לראות בתמונות את שתי הידיות המיוחדות שרכשתי שם לטובת מכונת התפירה הישנה שלי, המשמשת כשידה.

  • גולף & קו - לאקססוריז וכריות

  • אקוורל - חנות היצירה האהובה עלי בה אני רוכשת בדי קנבס לציור, צבעים מכחולים ועוד חומרי יצירה. כנסו לדף הפיסבוק שלהם וראו כיצד ניתן לרכוש בתקופה זו.

למטה מגוון יצירות שלי מחומרים שרכשתי באקוורל:

תמונות יצירות מדברים שקניתי באקוורל
  • נתנאלה - חומרים ליצירה ו- DIY וכן אקססוריז.

  • בדולינה - תוכלו לרכוש כריות במגוון צבעים והדפסים.

  • לאוהבי הוינטג' - ממליצה לכם להיכנס לקבוצות הפייסבוק: "פיצ'פקעס עד 50₪ - כלי בית ופרטי עיצוב" ו- "החברות של וינטג'ולי - קהילת וינטג" בהן ניתן לרכוש מחברי פייסבוק. הנה עוד כמה חנויות שעדין לא יצא לי לרכוש בהן, אולם הן ברשימות שלי לעתיד:

  • השטיח האדום - לשטיחים בסגנונות וצבעים שונים.

  • חנות WALLI - טפטים ומדבקות קיר.

  • חנות 1ITEM - חנות לפריטים מיוחדים ואקססוריז.

  • רוזמרין - חנות עיצוב ואקססוריז.

  • חנות UBJECT - חנות לפריטים מיוחדים ואקססוריז. יש להם פסלוני עץ דנים בצבעים מאלפים ומיוחדים - כנסו לראות.

כריות מיוחדות

כמה נקודות שחשוב לי לציין: 1. לצד היתרונות הברורים של הרכישה באון ליין, שהעיקרי בהם הוא שאפשר לרכוש דברים רבים מהספה בבית ובלי לזוז, החסרונות הם שלא ניתן להשתמש בחוש המישוש, לא ניתן לגעת ולהתנסות. הכול תלוי למעשה בכמה אתם אמיצים. את רכישת הספה, למשל, הייתי משהה, כי זהו מוצר שמומלץ למשש ולנסות לפני רכישה. אבל כל מה שקשור לאביזרים משלימים – לכו על זה בכיף. 2. חשוב לשים לב למידות של הפריטים לפני ביצוע ההזמנה. ממליצה לכם להיעזר בסרט מידה כדי להבין את הגודל של המוצר.



  • יש לכם שאלה, מתלבטים, רוצים להתייעץ – אני פה לרשותכם.

  • בא לכם להמליץ על חנויות עיצוב נוספות שפתוחות בימים אלו - תרגישו חופשי לכתוב פה למטה.


ובתקווה לימים רגועים יותר והרבה בריאות לכולכם.

 
948 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

כתבות וטיפים בעיצוב

ישירות למייל שלך

bottom of page